Economics of Media 4.17.E.520
TEORIA I PRAKTYKA EKONOMIKI MEDIÓW / MEDIA ECONOMICS THEORY AND PRACTICE
EKONOMIKA I REGULACJA / ECONOMICS AND REGULATION
EKONOMIKA MEDIÓW MIĘDZYNARODOWYCH / THE ECONOMICS OF INTERNATIONAL MEDIA
EKONOMIKA HOLLYWOOD / THE ECONOMICS OF TELEVISION
EKONOMIKA MEDIÓW CYFROWYCH / THE ECONOMICS OF DIGITAL MEDIA
EKONOMIKA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH / THE ECONOMICS OF SOCIAL MEDIA
EKONOMIKA PRZEMYSŁU GIER ELEKTRONICZNYCH/ THE ECONOMICS OF GAMING INDUSTRY
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
1 Zna i rozumie cechy człowieka jako podmiotu konstytuującego struktury społeczne oraz zasady ich funkcjonowania
2 Zna i rozumie zasady z zakresu ochrony własności intelektualnej, prawa autorskiego oraz formy rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości
UMIEJĘTNOŚCI
1 Potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę – formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy dotyczące zjawisk i procesów ekonomicznych, oraz wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych przez:
- właściwy dobór źródeł oraz informacji z nich pochodzących, dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji,
2 Potrafi planować i organizować pracę – indywidualną oraz w zespole
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
1 Jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy ekonomicznej i uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych z zakresu ekonomii
2 Jest gotów do odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych, w tym:
- przestrzegania zasad etyki zawodowej i wymagania tego od innych
Kryteria oceniania
F1 PRZYGOTOWANIE 2 PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH
F2 UDZIAŁ W DYSKUSJI PODSUMOWUJĄCEJ ZAJĘCIA
Ocena podsumowująca:
F1: 75% OCENY
F2: 25% OCENY
Literatura
1. Simon P. Anderson, Joel Waldfogel, David Stromberg, Handbook of Media Economics, North Holland 2016.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: