Ekologiczna ocena cyklu życia produktu 6.19-EOCŻP
Techniczny cykl życia produktu. Środowiskowy cykl życia produktu.Ocena cyklu życia produktu. Zintegrowana polityka produktowa. Zarządzanie projektem. Analiza ryzyka w projekcie.Testowanie rynku. Komercjalizacja.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Planuje i wykonuje samodzielnie lub w zespole pod kierunkiem opiekuna proste zadania analityczne związane z oceną ekologiczną stsownych odnawialnych źródeł energii, interpretuje uzyskane wyniki i wyciąga wnioski
Jest gotów do ciągłego dokształcania się i podnoszenia kompetencji zawodowych, oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu
Ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływ na środowisko i związaną z tym odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
Kryteria oceniania
Wykład - test pisemny – udzielenie odpowiedzi na co najmniej 60% pytań
Konwersatorium - poprawne wykonanie prezentacji wybranego produktu. Obecność i aktywność na zajęciach. Próg zaliczenia – 60%
Literatura
Sobotkiewicz D., Waniowski P., Marketing. Zagadnienia podstawowe, Wyd. Placet, Warszawa 2006
Ż u r a w i k B., Ż u r a w i k W., Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1996.
A l t k o r n J., Wprowadzanie na rynek nowych produktów.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: