Marketing we współczesnym świecie KZ-S-04-00-000025
Marketing jako koncepcja ery rozwiniętej gospodarki rynkowej. Marketing koncepcja czy moda ?
Fundamentalne założenia marketingu. Marketing a inne podejścia do kreowania stosunków wymiennych.
Marketing–mix i jego elementy.
Marketing a proces komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem-współczesne instrumenty
Metody sprzedaży i techniki manipulacji w działaniach reklamowych
Współczesne trendy konsumpcyjne
Dylematy współczesnego marketingu – marketing masowy versus marketing partnerski
Kierunki rozwoju marketingu- marketing wirtualny
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student rozumie sposób funkcjonowania instytucji zorientowanych rynkowo
Student ma podstawową wiedzę na temat metod gromadzenia i przetwarzania informacji rynkowej; identyfikuje stosowane instrumenty i techniki marketingowe
Kompetencje
Student potrafi wyjaśnić oraz ocenić skuteczność stosowania zintegrowanych instrumentów marketingowych przez różne podmioty funkcjonujące na rynku
Kryteria oceniania
Praca indywidualna 60%
Praca w zespołach (warsztaty w formie case study w zespołach) 20%
Aktywność studenta i frekwencja na zajęciach 20%
Literatura
1. Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong W., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
2. ArmstrongG., KotlerP., Marketing , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012
Literatura uzupełniająca
1. Garbarski L.,, Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2008.
2. Publikacje na łamach „European Journal of Marketing”; i inne
3. Internet – wybrane witryny i czasopisma z zakresu marketingu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: