Jak wykorzystać Internet w biznesie? KZ-S-04-00-000041
1. Rynki elektroniczne, informacji i internetowe.
2. Produkt informacyjny w biznesie internetowym.
3. Rodzaje zasobów sieciowych, usług oraz narzędzi internetowych.
4. Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji w biznesie.
5. Projektowanie wartości dla klienta - źródła tworzenia wartości w biznesie internetowym.
6. Modele biznesu internetowego.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Znajomość funkcjonowania rynków internetowych.
Umiejętność wykorzystania różnych zasobów, narzędzi oraz usług sieciowych w biznesie.
Świadomość znaczenia Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Kryteria oceniania
Sprawozdanie z przeprowadzonych ćwiczeń
Literatura
Zasoby w sieci Internet.
Afuah A., Tucci Ch.L., Biznes internetowy – strategie i modele, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
Gregor B., Stawiszyński M., e-Commerce, Branta, Bydgoszcz, 2002.
Strategie i modele gospodarki elektronicznej, red. nauk. Celina M. Olszak, E. Ziemba, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
Karwatka T., Sadulski D., E-commerce proste odpowiedzi na trudne pytania, Wolters Kluwer, Warszawa 2011
Shuen, A. A., Web 2.0 : przewodnik po strategiach, Wyd. „Helion”, Gliwice 2009.
Kański R., Podstawy i rozwój e-biznesu, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, Wrocław 2005
Kisiel M., Internet a konkurencyjność banków w Polsce, Wydawnictwo CeDeWu.pl, Warszawa 2007
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: