Dydaktyka szczegołowa w zakresie dyscypliny nauki chemiczne 2 SD.1.2.Ds.2
1. Zajęcia wstępne, omówienie zakresu treści, sposobu zaliczenia.
2. Aspekty przeprowadzania zajęć wykładowych.
3. Aspekty przeprowadzania zajęć seminaryjnych/konwersatoryjnych.
4. Aspekty przeprowadzania zaliczeń. Ocenianie jako element procesu kształcenia.
5. Przeprowadzenie zajęć wykładowych. Zajęcia praktyczne.
6. Przeprowadzanie zajęć seminaryjnych/konwersatoryjnych. Zajęcia praktyczne.
7. Przeprowadzania zaliczeń. Zastosowanie form zaliczeń. Zajęcia praktyczne.
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Wymagania
Założenia
Efekty kształcenia
P8S_UW
wykorzystanie wiedzy z dziedzin nauk chemicznych do twórczego transferowania do sfery społecznej,
P8S_UK
upowszechnianie wiedzy z dziedzin nauk chemicznych w formach popularnych, inicjowanie debaty,
P8S_UO
planowanie i realizowanie indywidualne i zespołowe przedsięwzięcia o charakterze twórczym-dydaktycznym,
P8S_UU
opracowanie treści zajęć dydaktycznych i ich realizowanie z wykorzystaniem nowoczesnych metod
i narzędzi,
samodzielnie planowania własnego rozwoju dydaktycznego oraz inspirowanie i organizowanie rozwoju innych osób,
P8S_KO
wypełnianie zobowiązań społecznych nauczyciela akademickiego
Kryteria oceniania
Opracowanie oraz przeprowadzenie skróconych wersji zajęć wykładowych, seminaryjnych/konwersatoryjnych, oraz przeprowadzenie zaliczenia.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: