Przedmiot nie jest aktualnie prowadzony!
Punkty ECTS:
brak danych
Organizowany przez:
Instytut Historii
(dla:
Uniwersytet Opolski)
O czym warto wiedzieć, żeby rozpocząć przygodę z badaniami konsumenckimi KZ-02-27-00080
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Kryteria oceniania
Aktywny udział w zajęciach oraz praca zaliczeniowa
Literatura
Wykaz literatury podstawowej:
Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. GWP. 2007.
Wykaz literatury uzupełniającej:
1. Dominika Maison, Jakościowe metody badań marketingowych. PWN. 2010.
2. Dominika Maison, Zogniskowane wywiady grupowe. PWN. 2001.
3. Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison, Psychologia konsumenta. PWN. 2014.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: